🎥 | Tennisser Bublik heeft het niet naar zijn zin in Rotterdam: ‘Dit is een stupid fucking sport’

Alexander Bublik verloor in de 1e ronde van het ATP-toernooi in Rotterdam van Stan Wawrinka, de winnaar in 2015. De Kazak had het niet naar zijn zin in Ahoy. Zoals wel vaker liet hij flink van zich horen. De umpire vroeg Bublik wat er nou allemaal mis is. “I’m complaining how stupid this fucking sport…

Het bericht 🎥 | Tennisser Bublik heeft het niet naar zijn zin in Rotterdam: ‘Dit is een stupid fucking sport’ verscheen eerst op Sportnieuws.