Serena Williams zat in een limo onderweg naar een of ander Gucci-feestje en was wat verveeld. Om de tijd te doden ging ze 1 liedje zingen:`’Hello’ van Adele! De tenniskoningin en haar 4-jarige dochter Olympia zijn dol op karaoke. Check deze video en zie de karaokekamer in haar riante nieuwe huis:
Het bericht 🎥 🎵 Karaoke! Serena Williams zingt ‘Hello’ van Adele verscheen eerst op Sportnieuws.