Botic van de Zandschulp heeft op het ATP-toernooi van Winston-Salem de halve finales bereikt! De 26-jarige Nederlander, nummer 23 van de wereld, versloeg de Fransman Benjamin Bonzi in 2 sets: 7-6 7-6. Van de Zandschulp, in Winston-Salem als 2e geplaatst, treft in de halve eindstrijd met Adrian Mannarino opnieuw een Franse tegenstander. Mannarino versloeg in…
Het bericht 🎥 | Botic van de Zandschulp naar halve finale in Winston-Salem verscheen eerst op Sportnieuws.