🎥 | Botic van de Zandschulp onderuit in 1e ronde Indian Wells

Jammer, Botic van de Zandschulp! De Nederlander is in de 1e ronde van het masterstoernooi van Indian Wells uitgeschakeld. Hij verloor in 3 sets van de Amerikaan Marcos Giron: 6-7(7), 6-2 en 6-4. Van de Zandschulp is de nummer 66 van de wereld en bereikte het hoofdtoernooi via de kwalificaties. Het was zijn 1e toernooi…

Het bericht 🎥 | Botic van de Zandschulp onderuit in 1e ronde Indian Wells verscheen eerst op Sportnieuws.