Botic van de Zandschulp heeft een prima partij gespeeld tegen Feliciano López in de 1e ronde van Wimbledon. Hij won met 6-2 6-3 6-3. Hij stond naar eigen zeggen ‘zonder spanning’ op de baan. Dit omdat er geen punten gehaald kunnen worden op Wimbledon, vanwege het ontbreken van Russische en Belarussiche spelers. Die 7.5 tot…
Het bericht 🎥 | Botic van de Zandschulp over 1e Wimbledonpartij: ‘Ik geef mijzelf wel een 7.5 of 8’ verscheen eerst op Sportnieuws.