Botic van de Zandschulp heeft woensdagmiddag met 2-1 van Tommy Paul gewonnen bij het ATP-toernooi in Parijs. Een knappe overwinning van de Nederlander, want Paul is de nummer 12 van de wereld. Van de Zandschulp staat zelf op plek 40. De sets eindigden in 6-4 2-6 6-3. In de achtste finale neemt Van de Zandschulp…
Het bericht 🎥 | Botic van de Zandschulp wint in Parijs van Tommy Paul verscheen eerst op Sportnieuws.