Wat een pech! Olympisch tenniskampioene Belinda Bencic is in de kwartfinales van het grastoernooi van Rosmalen uitgeschakeld. De nummer 2 van de plaatsingslijst verloor met 6-4 6-2 van Veronika Kudermetova uit Rusland. De als 6e geplaatste Kudermetova, die op het Autotron onder neutrale vlag meedoet, was oppermachtig. De 25-jarige Russin stond tegen Bencic geen enkele…
Het bericht 🎥 | Sterke Kudermetova schakelt olympisch kampioene Bencic uit in Rosmalen verscheen eerst op Sportnieuws.