Andy Murray heeft maandag op de Paris Masters een pijnlijke nederlaag geleden tegen Alex de Minaur. De Brit verloor en kon dat moeilijk verkroppen, en daarom besloot hij zijn racket maar kapot te meppen op de baan. Murray verprutste een voorsprong en nadat hij een beslissend punt in het net had geslagen, was het over…
Het bericht 🎥 | Woeste Andy Murray mept racket kapot na nederlaag verscheen eerst op Sportnieuws.