Toptennisser Andrey Rublev scoorde dinsdag flink wat karmapunten na zijn verloren partij op het ATP-toernooi in het Australische Adelaide. De 25-jarige Rus verloor in de 1e ronde van de 9 jaar oudere Spanjaard Roberto Bautista-Agut (4-6 6-3 6-4) en maakte na afloop een heel jonge supporter blij met een cadeautje! De nummer 8 van de…
Het bericht ❤ | Sportief! Andrey Rublev maakt fan blij met zijn racket na 1e ronde-verlies in Adelaide verscheen eerst op Sportnieuws.