Novak Djokovic doet gelukkig weer mee aan de Australian Open. De Serviër speelde donderdagochtend een partij tegen de Fransman Enzo Couacaud (3-1), waarin hij constant werd lastiggevallen door iemand in het publiek. Tijdens de wedstrijd liep Djoko daarom ook zeer pissig naar de umpire. Daar deed hij zijn beklag over de fan. “De hele avond…
Het bericht 🎥 | Djokovic zwaar geïrriteerd door Australisch publiek: ‘Die vent is ladderzat’ verscheen eerst op Sportnieuws.