Irina-Camelia Begu won in de 2e ronde van Roland Garros 2022 in 3 sets van Ekaterina Alexandrova. Het had helemaal anders af kunnen lopen voor de Roemeense. Ze smeet namelijk uit woede haar racket op het gravel en die stuiterde door richting de tribunes. Daar raakte het racket een kind. Diskwalificatie lag dus op de…
Het bericht 🎥 | Irina-Camelia Begu smijt tennisracket tegen hoofd van kind bij Roland Garros verscheen eerst op Sportnieuws.