Ook journalisten kunnen tijdens de pandemie thuiswerken. Zelfs als ze een persconferentie bijwonen. En zelfs als ze tennistopper Alexander Zverev interviewen. Dat deed een Duitse journalist, waarna de Roland Garros-directie zijn perskaart afpakte. Zverev had gewonnen van landgenoot Oscar Otte en ging braaf voor de camera’s zitten. Hij moest naar een beeldscherm kijken om contact…
Het bericht 🎥 | Bizar! Roland Garros pakt perskaart af van shoppende journalist verscheen eerst op Sportnieuws.