Botic van de Zandschulp maakt zich na een slopende 1e ronde-partij in Madrid op voor zijn 2e ronde-wedstrijd tegen David Goffin. Dinsdag versloeg de Veenendaler Pablo Carreño Busta, al ging dat niet van harte: 6-7 (6), 7-6 (1) en 6-3. Na afloop blikte hij terug op een enerverende week. “Dit was een heel belangrijke overwinning”,…
Het bericht 🎥 | Botic van de Zandschulp is weer fris en fit in Madrid: ‘Het ging tussen mijn oren zitten’ verscheen eerst op Sportnieuws.