Jammer, Botic van de Zandschulp! De Nederlander is in de 1e ronde van het masterstoernooi van Indian Wells uitgeschakeld. Hij verloor in 3 sets van de Amerikaan Marcos Giron: 6-7(7), 6-2 en 6-4. Van de Zandschulp is de nummer 66 van de wereld en bereikte het hoofdtoernooi via de kwalificaties. Het was zijn 1e toernooi…
Het bericht 🎥 | Botic van de Zandschulp onderuit in 1e ronde Indian Wells verscheen eerst op Sportnieuws.