Botic van de Zandschulp is in de 2e ronde van het mastertoernooi van Montreal al uitgeschakeld. De Nederlander had de 1e ronde nog relatief makkelijk overleefd, maar moest in de 2e ronde buigen voor Cameron Norrrie: 6-1, 6-2. De Britse Norrie wist de 1e set naar zich toe te trekken met maar liefst 6-1, wat…
Het bericht 🎥 | Cameron Norrie schakelt Botic van de Zandschulp uit in 2e ronde Montreal verscheen eerst op Sportnieuws.