Wesley Koolhof is zaterdag samen met zijn dubbelpartner Neal Skupski voor het eerst Wimbledon-winnaar geworden op het heren dubbelspel. Na afloop sprak hij met Ziggo en gaf hij aan dat hij nog wel eventjes iets moet regelen voor het Champions dinner.. “Ik hoop dat ze mijn maat schoenen hebben, dat is 46 namelijk. Haha”, grapte…
Het bericht 🎥 | Entourage Wesley Koolhof mag halsoverdekop nog even een pak regelen: ‘Ben zonder pak vertrokken’ verscheen eerst op Sportnieuws.