Novak Djokovic heeft de 1e ronde van de US Open gemakkelijk gewonnen van de Fransman Alexandre Müller. De 23-voudig grandslamkampioen versloeg de 26-jarige Müller in 3 sets: 6-0, 6-2, 6-3. Djokovic ontbrak vorig jaar in New York op Flushing Meadows omdat hij zich niet had gevaccineerd tegen het coronavirus. De nummer 2 van de wereld…
Het bericht 🎥 | Novak Djokovic wint met gemak van Alexandre Müller bij rentree op US Open verscheen eerst op Sportnieuws.