Na Botic van de Zandschulp en Suzan Lamens zit ook voor Tallon Griekspoor het graveltoernooi van Hamburg erop. Hij verloor in de 2e ronde in 2 sets van de Kroaat Borna Coric: 6-3, 6-4. Griekspoor had in de 1e ronde nog gewonnen van de Deen Holger Rune. Griekspoor won vorige week het Dutch Open, een…
Het bericht 🎥 | Tallon Griekspoor als laatste Nederlander uitgeschakeld op graveltoernooi in Hamburg verscheen eerst op Sportnieuws.