🎾 | WERELDPARTIJ: Botic van de Zandschulp verslaat Schwartzman en bereikt kwartfinale

Wat een wereldpartij was dat zeg en we hebben een Nederlander in de kwartfinales van de US Open! Botic van de Zandschulp speelde uitstekend en was mentaal ook ijzersterk in het duel met de Argentijnse tennistopper Diego Schwartzman. Na een lange slopende strijd over 5 sets was de Nederlander de beste: 6-3 6-4 5-7 5-7…

Het bericht 🎾 | WERELDPARTIJ: Botic van de Zandschulp verslaat Schwartzman en bereikt kwartfinale verscheen eerst op Sportnieuws.