Kiki Bertens is inmiddels alweer een tijdje gestopt met tennissen. Maar voor de 10-voudig WTA-toernooiwinnares is het de komende tijd gedaan met de rust, Bertens en man vriend Remko de Rijke zijn bevallen van een zoontje: Mats. Dat maakte het koppel via Instagram bekend. ‘Welkom, lieve Mats. Trots op m’n kanjers’, schrijft Remko bij de…
Het bericht 📸 | Kiki Bertens en haar man verwelkomen eerste kindje Mats verscheen eerst op Sportnieuws.