Op het mannentoernooi van Roland Garros zal 1 Nederlander meedoen. Botic van de Zandschulp plaatste zich voor het hoofdtoernooi. Bij de vrouwen doen 2 Nederlandse mee: Kiki Bertens en Arantxa Rus. Debuut Van de Zandschulp, de nummer 154 van de wereld, won overtuigend in 2 sets van een Oekraïner en mag nu debuteren op het…
Het bericht 🎾 | Van de Zandschulp plaatst zich voor hoofdtoernooi Roland Garros verscheen eerst op Sportnieuws.