Tennisser Botic van de Zandschulp is met een overwinning begonnen aan zijn naar eigen zeggen ‘Amerika-tour’. De 26-jarige Nederlander won in de nacht van dinsdag op woensdag met moeite van de Kroaat Borna Gojo en verzekerde zich zodoende van een plek in de 3e ronde. Tegen Ziggo zei Van de Zandschulp dat hij liefst 4…
Het bericht 🎥 | Van de Zandschulp zweet en wint in Washington: ‘Mijn spel was nog niet zo goed’ verscheen eerst op Sportnieuws.