Na Tim van Rijthoven heeft ook Botic van de Zandschulp de 2e ronde van de US Open bereikt! Hij versloeg in een redelijk povere partij de Tsjech Tomas Machac in 5 sets: 3-6, 7-6, 6-1, 3-6, 7-5. Van de Zandschulp verdedigt in New York een kwartfinaleplaats van vorig jaar. Vanuit het kwalificatietoernooi beleefde hij destijds…
Het bericht 🎥 | Van de Zandschulp na gigantische worsteling naar 2e ronde US Open verscheen eerst op Sportnieuws.