De Australische tennissers Jason Kubler en Rinky Hijikata hebben op de Australian Open de titel gepakt in het mannendubbel. Kubler (29) en Hijikata (21) versloegen in de finale in de Rod Laver Arena in 2 sets de Monegask Hugo Nys en Jan Zielinski uit Polen: 6-4 7-6 (4). Kubler en Hijikata zorgden voor een daverende…
Het bericht 🎥 | Sprookje voor dubbeltennissers: met wildcard in eigen land naar Australian Open-titel verscheen eerst op Sportnieuws.