Volgens bondscoach van de Nederlandse tennissers, Paul Haarhuis, was er maar 1 reden dat Nederland uit de Davis Cup ligt: het meedoen van Jannik Sinner. De Italiaan in bloedvorm rekende eerst af met Tallon Griekspoor en was daarna ook fantastisch in de dubbel tegen Griekspoor en Wesley Koolhof. “Het probleem begon toen Jannik Sinner landde…
Het bericht 🎥 | Coach Haarhuis geeft verklaring voor uitschakeling Davis Cup: ‘Probleem was dat Sinner meedeed’ verscheen eerst op Sportnieuws.