Alexander Bublik ging zondag kansloos onderuit bij het masterstoernooi van Miami. De Kazach verloor bij de laatste 32 van de Noor Casper Ruud: 3-6 en 2-6. Ondanks de nederlaag wist Bublik het publiek toch te vermaken. Bij een dikke achterstand in de 2e set ‘smashte’ Bublik namelijk met zijn grip, iets wat je niet vaak…
Het bericht 🎥 | Zien! Alexander Bublik ‘smasht’ bal met zijn grip verscheen eerst op Sportnieuws.