Bij de Laver Cup in de Londense O2 Arena heeft een klimaatactivist zichzelf in de fik gestoken. Specifieker: vlakbij het net stak hij zijn arm aan, nadat hij het vermoedelijk had overgoten met een brandbaar goedje. Of dat echt de bedoeling was valt te betwijfelen. Het gebeurde tijdens de partij van Stefanos Tsitsipas tegen Diego…
Het bericht 🎥 | Brand! Klimaatactivist zet zijn hand in de hens bij Laver Cup in Londen verscheen eerst op Sportnieuws.