Tennisser Gaël Monfils heeft het gevoel alsof hij ‘in een nachtmerrie is beland’. Dat zei de Fransman na zijn nederlaag in de 1e ronde van de Australian Open, in 5 sets tegen de Fin Emil Ruusuvuori. #AusOpen Monfils. — Et ma mère qui va me dire : ” Vois-tu, mon fils.. ” 😉pic.twitter.com/f7qDxRnpJQ — Jean-Loup…
Het bericht 🎥🥺 | Gaël Monfils vecht tegen z’n tranen na 7e nederlaag op rij: ‘Wanneer is deze nachtmerrie voorbij?’ verscheen eerst op Sportnieuws.