Je hebt het vast al gehoord, Novak Djokovic kan vanwege een heleboel gedoe niet meedoen aan de Australian Open. De Servische nummer 1 van de wereld strandde bij de douane, waar ze hem het land niet binnenlieten. Djokovic’ advocaten riepen dat hij in december nog besmet was met het coronavirus in een poging hem toch…
Het bericht 📸 | Novak Djokovic stond tijdens ‘coronabesmetting’ doodleuk handtekeningen uit te delen verscheen eerst op Sportnieuws.